Binnenkijken bij

Kim en Tom

Neem een kijkje in de strakke zwarte keuken van Kim en Tom

Kim en Tom wonen inmiddels bijna een jaar in hun nieuwbouwhuis in Hengelo. Vanaf dat zij het contract tekenden zijn ze op zoek gegaan naar een nieuwe keuken. In dit artikel vertelt Kim over het proces rondom de keuken en over haar ervaringen met HenZom Keukens.

Een prachtig design

“We hadden al een duidelijk beeld van wat we wilden”, vertelt Kim. “Een zwarte ‘hotel-chique’ keuken met een natuurstenen blad en een kookeiland. Van tevoren hebben we veel op Pinterest gekeken voor inspiratie en bij HenZom hebben we direct gevonden wat we zochten.”

De keuze voor een zwarte keuken met kookeiland

“Het kookeiland was voor ons de beste keuze”, aldus Kim. “We hadden de ruimte ervoor en het past goed in onze woning. We hebben deze keuken ook gezien met een toepassing aan de wand en dat vonden we toch minder mooi. Daarnaast is een kookeiland ook gewoon heel praktisch. Je kunt er fijn omheen lopen en het biedt veel werkruimte.”

Functioneel en Praktisch

Voor Kim en Tom waren functionaliteit en praktische aspecten ook belangrijk bij het ontwerpen van hun keuken. Kim legt uit: “We wilden een vaatwasser, veel kastruimte en grote koelkasten. In ons vorige huis hadden we ook een grote koelkast met vriezer en die kon eigenlijk niet missen. HenZom heeft ons geholpen met het kiezen van de juiste apparaten en het laten zien van alle mogelijkheden.”

De Eyecatcher van het Huis

De keuken van Kim en Tom is een ware eyecatcher in het nieuwe huis. Kim is erg tevreden met de uitstraling: “Als je binnenkomt dan valt hij gelijk op. Onze zwarte keuken heeft een chique uitstraling en past perfect bij de rest van ons huis. Het is echt een plek waar ik blij van word.”

Uitstekende Service

Kim is ook lovend over de service en communicatie van HenZom Keukens. Ze geeft aan: “Ze waren heel netjes en hielden zich aan hun afspraken. Drie weken voor de oplevering bleek dat het werkblad niet meer leverbaar was, waardoor we naar een alternatief moesten zoeken. Het nieuwe blad vonden wij mooier, maar hij was ook wel duurder. HenZom zei direct dat we het nieuwe blad voor de oude prijs mochten hebben. Dat vind ik toch wel echt een hele goede service! We zijn heel tevreden over de service.”